Tuesday, January 15, 2008

tja vafan?

det var ju jävligt bra den här bloggen gick haha... jag är ju helt värdelös på att uppdatera... men vadfan ska man göra liksom? sitta och tvångsskriva massa nonsens? frågan jag ställer mig är varför? men sen kommer jag på det NU medans jag skriver... det är faktiskt riktigt skönt att skriva av sig! dessa två senaste månaderna har varit helt jävla insane faktiskt, på 8 veckor så har jag bara haft en enda helgs uppehåll ifrån festande och det var pga tentaplugg (ångest) och det har varit helt sjukt skönt... passar på att sända ut ett shoutout till min homez tomas som jag är så tacksam för att han gillar att supa och vara lika odräglig som mig...

sen någon dag skulle jag vilja ge en uppdatering på min gitarrutveckling om jag får min bror till att koppla in webcammen så jag kan spela en trudelutt för alla mina läsare (lol).

nu börjar det bli sent och jag pallar inte lägga in bilder.... får bli ett kollage nästa gång jag bloggar...

1 comment: