Sunday, March 4, 2007

liten söndagsuppdatering

Som jag skrev i förra inlägget så var fredagsplanerna tillägnade till fest! och det blev det.. fast i en mindre dos än vad jag räknat med. Vi började hos Fanny och drack lite och hade trevligt. Vi spelade tom snurra flaskan i brist på kort vilket var .. spännande. Sen skulle vi igentligen ha gått ut alla men sofia och hennes vän simon vek av hemmåt och tillslut så bangade jag och hanna med..

Sen i lördags så var jag, Björn och Hannes på bio och såg Pan's labirynth som jag gav 8/10.. men resten av gruppen höll inte riktigt med mig! det var något speciellt med filmen som jag inte kunde sätta fingret på riktigt..

Fredagens outfit

Lördagens outfit


2 comments:

Anonymous said...

Snyggt som fan som vanligt!:D

Anonymous said...

Sorry, hade mer att skriva! Jag älskar skjortan och kavajens passform på bild 1 och outfit 2 är klockren!

/Keyvan