Wednesday, March 14, 2007

sol och prov!

Herregud vilken skön sol det är!
Det var extremt skönt att gå ostressat till vagnen i morse och njuta av solens strålar... och jag som var lite rädd för värmen pga klädsel (hatar sommarklädsel)... men skit i kläder! sommar är bättre!

Men sen väl i skolan och skriva rättskunskap var inte lika bra.. tror det gick väldigt dåligt tyvärr.. men med beskedet om att jag fick mvg på mitt kalkyleringsprov så utjämnades känslan så jag kan njuta av den här sköna dagen ändå!

Se! en solande solkatt

som belöning för mitt mvg så inhandlades ett par nya brillor

4 comments:

Hanna said...

åh, stormy ser ut som en kattunge, och du ser ut som vår (årstiden)! grattis till mvg't :D

Anonymous said...

Fan Gabriel, visste inte att du va rädd för sommarkläder :) Du som brukar vara så stilig!

Gabriel Aanesen said...

Nu kanske jag tog i lite väl mycket.. men känner mig alltid lika oinspirerad till sommarklädsel på våren! och shorts är inte riktigt min grej...

Hanna said...

jag behöver nytt blogginlägg snarast, TACK!