Tuesday, April 24, 2007

Helgen som gått..

och vafan börjar man?

Jo.. Det började med att jag på fredagen åkte ner för att hälsa på lite forumiter ifrån mode&stil forumet som jag aldrig träffat förrut! vilket var väldigt pirrigt får jag säga!

Men allt gick perfekt och det var verkligen sköna killar jag fick träffa! På lördagen så vandrade vi runt i malmö i 7 timmar(!!) Där jag hittade en skinnjacka äntligen..!

Sen på söndagen så startade vi dagen med en skön grill-session där pada stod för köttet, och det gjorde han bra! Sen var det spelningen jag hade längtat efter något så sjukt... jo the horrors!

Eftersom spelningen var på en söndag och åldersgränsen var 13 år och dom hade precis varit i sthlm och spelat så kan jag inte säga att förväntningarna var på topp precis!
Men ack så fel man kunde ha... det kändes verkligen som om dom gav allt! och det var ett sjukt jävla röj! sen att faris drar upp mig och keyvan på scen gör det inte sämre precis...




turning torso och softa i solen i malmö



Spider webb och faris rotter



The horrors outfiten



The horrors tee och skinnjackan

15 comments:

Hanna said...

Verkligen härliga bilder, ni hade ju tur med vädret. verkade som du var glad i helgen vilket gör mig glad :D jag vill också se turning torso och sitta vid bryggan o lapa sol.. lite avundsjuk..

henrikbackstrom said...

Jag ska kolla upp The Horrors och se om dem är något att ha.

Gabriel said...

henrik tycker verkligen du ska ge dom en chans.. ;)

Hanna vi får åka ner till malmö någon gång och göra sightseeing! som riktiga turister.. ;)

Hanna said...

jag vill inte vara en turist. men jag vill se dom där sevärdigheterna ändå, har aldirg varit i malmö nämligen :/

Anonymous said...

Mkt, mkt nice helg Gabbe. Glöm inte att vi dansade hos schalling med haha..

Christine Tallulah said...

perfeksjonisme!

Anonymous said...

The Horrors rocks! Elsker håret ditt, og the horrors-antrekket var kult. I like!

Anonymous said...

Btw, jeg har linket til bloggen din i bloggen min, siden den er så hot. Hoho

www.mmariel.blogg.no

Anonymous said...

och så träffade du en lundensare som var SÅ SJUKT BALL OCH KREDDIG och rolig och hade snygg frisyr!!

Anonymous said...

Superhelg :) Jag är gärna på med grabbarna vid tillfälle 8-) /thak

Gabriel Aanesen said...

Thak tycker jag verkligen att du ska!! blir antingen gbg eller sthlm i sommar! då ska du med ... ;)

Tekå said...

Fy faen, du er så hott!!

Anonymous said...

Stånd:)

Anonymous said...

Oppdater :'D

Gabriel said...

kul med så många kommentarer! det är rekord.. och nu får ni alla kommentera det nya inlägget med.. ;)