Sunday, May 6, 2007

uppdatering!

Det har varit väldigt dåligt med bloggande nu det senaste.. men snart slutar skolan och jag blir arbetslös istället.. då kan jag blogga hur mycket jag vill ... ;)

nog med ursäkter och tillbaks till mitt liv.. vad har hänt? jo mest pluggande har det varit.. har 2 prov nästa vecka (varav ett imorgon) och 1 prov om veckan efter det.. så blir en del! men sen är det över som sagt.. lite ångest över det, hade hellre gått ut hela månaden faktiskt..

I onsdags var jag på spelning med Björn och såg Shout out louds, det var helt klart över förväntan! riktigt bra faktiskt även om jag är sjukt insnöad på the horrors för tillfället..

Nu i helgen har jag bara tagit det lugnt med Hanna och pluggat en del.. såg förövrigt Old school igår och fyfan vad rolig den är.. brukar inte gilla sådan lågpannad humor igentligen.. men den är i en klass för sig!

lite bilduppdatering är aldrig fel heller va?





Roligare bilder än så blir det dock inte.. nästa gång dock!

7 comments:

Hanna said...

märks att du inte skriver så mk nuförtiden. Upprepningar och lite sånt överallt.. men vem är jag att dömma dig? så förlåt :)! Du borde fixat bilderna sådär som vi gjorde igår innan du postade dom =) Puss

Christine Tallulah said...

I'm in love ;)
herlige outfits, hot!

Anonymous said...

Du kommer aldrig orka blogga när du är arbetslös för du kommer bara ligga hemma och sova hela dagarna ;) Talar av erfarenhet ^^ Tur att man kommer över det dock.

henrikbackstrom said...

Satans norske bruder overalle!

Anonymous said...

Kule outfits! Synd du ikke oppdaterer bloggen din så ofte lenger, jeg liker å lese den ;)

-Mariel /www.mmariel.blogg.no

Julie said...

Agree. Du burde oppdatere oftere. Stilen din er eyecandy. ;)

Julie / www.juliedenumulige.blogspot.com

Anonymous said...

Mmmmmkt nice gabbe... Men ffs, uppdatera;)