Friday, May 25, 2007

Valet och kvalet..

Tja det blev inte så mycket bloggande som jag hade lovat ändå.. men nu ska det fan bli ändring på det..!

tja.. jag lovar att försöka iallafall! :)

igår var jag och såg chromeo som var riktigt bra live, visserligen inte min typ av musik.. men ingen kan motstå lite funk!

och nu till valet och kvalet.. börjar bli riktigt trött på mitt långa hår och proceduren som jag behöver gå igen om det för att få det se dugligt ut.. och som inte ens får det att se bra ut efter den heller! så därför har jag börjat fundera på att skaffa en ny frisyr, en kortare! och här kommer lite bilder på vad jag funderar skaffa... skriv gärna vad ni tycker!







9 comments:

Hanna said...

den första och sista bilden var bäst. den andra var bara eklig. usch! chromeo var bäst :)

Anonymous said...

Nummer 1 är bäst!

Anonymous said...

Ettan ffs!!! De andra är för luggiga och emostöriga.

Anonymous said...

jag hejar på dance crasher frisyren..go for it!

Anonymous said...

Kort låter mkt bra, speciellt nu till sommaren! Bild nr 1 var läcker, /MALIN

Hanna said...

du är SKITKASS på att uppdatera din skitblogg. även om jag träffar dig i princip varenda dag så är det faktiskt kul att läsa något nångång ibland, inte varannan månad :( puss

Gabriel said...

haha jajaja!

Anonymous said...

enligt mig var den sista utan tvekan Bäst! den ramar in ansiktet fint.. samtidigt som den inteär föör kort :) lycka till!

gabriella said...

nej nej nej, inte klippa kort. killar i långt hår är absolut hetast.så även du