Wednesday, February 21, 2007

Den vita massan ifrån helvetet..

Det sägs att det är varmt och eländigt i helvetet... då har dom inte stått på en hållplats väntades på ett försenad vagn som aldrig kommer samtidigt som snön piskar i ansiktet och förstör ens vackra hår som du stått och fixat med i en timma... Man får helt enkelt erkänna nederlag och vända sitt vackra anlete hemmåt... och plugga dom där 2 timmarna rättskunskap hemma istället..

Nej vet ni vad? jag tror jag hellre skulle välja ett varmt och eländigt helvete framför en svinkall hållplats kur..



yours truly... in sorrow

6 comments:

Hanna said...

stackars sötisen! hoppas allt blir bättre när jag kommer :) vad är det för bild?

Gabriel said...

en bild på mig som jag tog när jag kom hem.. med självutlösare :)

Hanna said...

haha sööööt som tar kort på sig själv sådär bara :)

Anonymous said...

Söt säng du har.

Hanna said...

håller med

Gabriel said...

oj, det är alltså officiellt.. jag har hela två läsare! :)
och visst är sängen skön?