Tuesday, February 20, 2007

Syfte och presentation

Syfte och presentation!

Ja syftet då... känner att jag bör klargöra syftet med den här bloggen inte bara för mina läsare(vilka dom nu är/kommer bli) utan för mig själv också.
Främsta syftet är väl att jag ska skriva av mig lite för min egna skull... för att ja.. varför inte?
Sen kommer bloggen antagligen beröra ett flertal intressen som jag innehar... tyyyp

- Mig själv
- Personlig stil och kläder
- Mina framsteg när det gäller mitt elgitarr spelande!
- Dagliga händelser som jag finner intressanta!
- Mig själv


Over n' out!

3 comments:

Hanna said...

du ska väl skriva lite om mig me ? :D

Gabriel said...

Ja om du väntar lite så kanske jag hinner posta lite fler inlägg än första inlägget!

Hanna said...

åh va fint du fixade din blogg nu =) väldans nice hur gjorde du? du får visa mig imorgon :)