Sunday, February 25, 2007

great success!

Detta har varit en bra helg!

Började med ett helt underbart inköp i form av nya skor! och jag som har gått runt i samma gamla converse i ett år behövde verkligen ett par.. och detta var ett så bra kap så det lär man inte göra igen.. ett par whyred boots som var nedsatta ifrån 2500 kr till 625 kr !!!

Sen har jag varit med min underbara flickvän hanna och spanat hela två filmer under helgen.
Först ut var mission impossible III som var helt klart över förväntan 6.8/10
Sedan så kollade vi på Tenacious D: pick of destiny hemma hos mig som jag iofs hade sett innan.. men ack så bra den är! filmmässigt så kanske den inte är så jättebra.. men vissa inslag i den gör den helt underbar 8/10

Sen hann jag och hanna med att spela lite tillsammans hon på elbas jag på elgitarr. och jag får säga att det gick relativt bra för att vara första gången vi spelade tillsammans, en video kommer eventuellt komma upp här på oss tillsammans.


Stay tuned!

2 comments:

Hanna said...

ja vi får definitivt spela in en video så småningom när vi har blivit lite bättre :) kollade ju greys anatomy, du kommer inte gilla vad jag har att berätta. så om du vill veta, fråga =)

Berkley Magazine said...

Grymt snygga boots Gabriel. Klockrent köp.